Panaszkezelés

A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt  30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztó az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:

  • Pénzügyi Békéltető Testület posta cím: 1525 Budapest Pf.: 172, telefon: 06/80 203 776 vagy 06/1 4899 700, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
  • Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetőségei: székhely: 1054 Budapest, Szabadság tér 9., ügyfélszolgálat: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39., telefon: 06/80 203 776 vagy 06/1 428 2600, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Panasz benyújtási lehetőségek:

  • Postacímünk: 1055 Budapest, Honvéd utca 18. 2. emelet 4.
  • E-mail címünk: titkarsag@elementor.hu
  • Telefonos panaszbejelentés: 06 30 322 6868 
  • Személyes panaszbejelentés: 1055 Budapest, Honvéd utca 18. 2. emelet 4., ügyfélfogadási időben

Amennyiben panasza van, kérjük olvassa el a panaszkezelési szabályzatunkat és töltse ki az alábbi űrlapot vagy lépjen velünk kapcsolatba e-mailen a titkarsag@elementor.hu címen, illetve postai úton:
ELEMENTOR Faktor Zrt. 1055 Budapest, Honvéd utca 18. 2. em. 4.

  • Dokumentumok:

  • Engedélyezett fájlformátumok: doc, docx, xls, xlsx, pdf, jpg, png

  • Reason for complaint: *

  • Melyik a nagyobb szám: 8 vagy 13?
Menu