Panaszkezelés

A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt  30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztó az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:

  • Pénzügyi Békéltető Testület posta cím: 1525 Budapest Pf.: 172, telefon: 06/80 203 776 vagy 06/1 4899 700, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
  • Ügyfélszolgálat címe: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Meghallgatások helyszíne: 1133 Budapest, Váci út 76 szám alatti Capital Square irodaház
  • Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetőségei: székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55., ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6., telefon: 06/80 203 776 vagy 06/1 428 2600, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Panasz benyújtási lehetőségek:

Amennyiben panasza van, kérjük olvassa el a panaszkezelési szabályzatunkat és töltse ki az alábbi űrlapot vagy lépjen velünk kapcsolatba e-mailen a titkarsag@elementor.hu címen, illetve postai úton:
ELEMENTOR Faktor Zrt. 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. em. 31.

  • Dokumentumok:

  • Engedélyezett fájlformátumok: doc, docx, xls, xlsx, pdf, jpg, png

  • Reason for complaint: *

  • Melyik a nagyobb szám: 8 vagy 13?
Menü